Att orka...

Ska jobba långhelg. Vet inte om jag orkar egentligen. Efter senaste veckans händelser och med min förkylning vill jag helst låsa in mig med Peter, lägga oss under täcket och bara låta sorgen svämma över. Men det får vänta. På med masken, här ska busas hela helgen, 36 timmar på fyra dagar. 
 
I tisdags efter beskedet sa en butiksansvarig "Kul att träffa en glad människa som omväxling". Han skulle bara veta, men det betyder väl att jag är bra på mitt jobb som säljare :)
 
Fick skit i veckan med för något som inte är mitt fel. Men jag tar det! NU är det mitt problem eftersom den ansvarige personen skitit i det och jag får ta hand om det. Slutade med leenden och en överenskommelse om affär. Så var det säljmötet en succé. Man kanske skulle bli säljare på riktigt? Verkar ju gå finfint!
 
Nähä, nu ska jag packa. Orkar jag inte i helgen åker jag väl hem, nog för att jag är lite oumbärlig i helgen, men jag har en själ att tänka på.
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Att du orkar, om du nu gör det.....Hoppas verkligen att du fortsätter att vara klok och avbryter om du måste. Du är värdefull, både för dig själv och många andra. Kramar i massor!! Pappa

2013-09-26 | 11:51:44
Carina

Styrkekram från dig (er) från mig <3

2013-09-26 | 12:47:15




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!