...och så blev det höst...

Det regnar och blåser... och är grått... Men bilen gick igenom besiktningen idag och jag har fått ett jobberbjudande! Fast jag tackade nej... Känns inte rätt att ta ett vik på ett år när jag planerar bli gravid om två månader eller så... Dessutom har jag kämpat för detta i fyra år, och tänker inte riskera något nu med stress, lyft eller annat!
 
Imorgon blir det tandhygienisten och så kommer Camilla på besök! <3
 
På tal om Camilla, jag måste prata med grannen om helgen! Vi kommer till Öland! :D 
 
Ziva och Jag på promenad runt Växjösjön! På 4,5 km hann hon bada två gånger :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Som sagt, helt rätt prio!
Härlig runda för både dig och Ziva förstår jag, badade inte du din gamle vinterbadare??
Kramar Pappa

2014-03-20 | 07:42:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!