Det Stora Äventyret - 3

Så var man hemma igen och i rätt tidzon. Jetlag var jobbigare än jag trott, och känslan av isolering ännu värre. Jo, jag hade min vän och vi träffade fler svenskar, men när vännen var på jobbet, då var jag själv. Ute på äventyr. Utan möjlighet att kontakta andra än larmnumret. Jag blev lämnad på en plats och fick 3 timmar ca på mig att turista därikring innan jag kunde bli hämtad igen. Jättemysigt, om man inte varit HELT själv... Och min vän hade ju inget val. Jobbet är ju ett obligatorium. Så, jag är jätteglad att jag åkte dit, och lika glad att jag åkte hem tidigare. Men visst längtar man tillbaka nu när snön viner utanför fönstret och jag går och släpar hemma :p 
 
Moonlight Beach
Baywatchgänget här var bara killar ;)
Kallt i vattnet!!
En lång pir på Pacific Beach
Down town
En liten by i bergen
Postlådor ;)
Staden lite på håll
Spanska torget i Balboa park
Botaniska trädgården i Balboa park
En liten båt (blir ofta våt, på magen när det stänker...)
 
Jag på San Diego Zoo :)
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Härligt att få se lite fler bilder! Nu när du går hemma o drar tycker jag du ska ta upp ditt skrivande igen. Kommer ihåg hur mycket du gillade att skriva noveller förr och man kan faktist. tjäna pengar på det. Läste någonstans att de efterlyste erotiska noveller av kvinnor!!! Kanske inget för dig men du har mycket annat att skriva om längtan till exempel...
Älskar dig <3
Kram mamma

2014-01-29 | 07:11:06
Anonym

Inte annat än att man blir sugen på att besöka det där landet ;) Fast kan ju lära av ditt misstag och ta med mitt bihang i sådana fall :P
Älskar dig sis! Kramar

2014-01-29 | 08:19:06
http://mikromakro.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!