Värkfri?

Jag unnar ingen människa den smärta som infann sig i torsdags! Och jag menar då fysisk smärta! Den psykiska är till och från. Fredag var jag smärtfri och vi var hundvakter i Ramkvilla. Lördag var vi på Elmia och träffade pappa och bonusmor. Värken kom smygande och vi åkte hem. Söndag gjorde riktigt ont och igår på morgonen bara grät jag av smärta. Fick en akuttid men allt såg prefekt ut! Kommer inte behöva en skrapning! (Tack och lov!) Idag känner jag ingen smärta! Nu börjar man fundera på packning och kläder till bröllopsresan! 
 
Tack för allt stöd!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Härligt att det gått över! Nu hoppas jag du känner en riktig reslust och att ni kan njuta av bröllopsresan.
Kramar i massor <3
Mamma

2013-05-14 | 12:22:08
http://tristan.blogg.se
Anonym

Älskar och beundrar er för hur ni hanterar denna smärta i olika stadier och sätt.
Just det, jag skulle packa också, när åkte vi?
Kramar

2013-05-15 | 08:21:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!