Nedräkning

Om två veckor precis är jag i Skottland på bröllopsresa! <3 
 
1 heldag i Edinburgh
1 resedag
1 heldag i Inverness med guidad tur till Loch Ness
1 resdag
1 heldag i Edinburgh
1 heldag i Glasgow
1 heldag i Edinburgh
 
Ingen lugn och ro här! Vi ska se och uppleva så mycket som möjligt och har resan planerad dag för dag! :) 
 
I övrigt är det dags för domedag idag igen. Har gjort mig fin för att kunna ta ev dåligt besked lättare. Svårt att vara jätteledsen när man är så snygg som jag ;) Läkaren ringde häromdagen och sa att proverna av hormoner visade en liten minskning, men inte lika mycket som vid mf, men är allt bra ska de öka... Så nu är vi helt inställda på att det blir ma, förhoppningsvis innan vi åker så jag slipper oroa mig för mf på resan.
 
PoK
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!