Eurovision a la Malmö

Är de inte bra duktiga på SVT? Tycker de bjuder på en kanonshow! Jaja, i övrigt har jag varit fritidsledare idag och kommer vara det imorgon med. Mycket trevligt om jag får säga det själv!
 
Ja, just det, jag har klippt mig! ;)
 
 
En vecka kvar till Skottland! Köpte en ny väska idag! I övrigt har kroppen börjat skoja med mig, mycket roligt kroppen...inte!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Du är så jäkla fin i din frisyr, vilken utstrålning du har på bilderna!!!
Kramar Pappa

2013-05-17 | 08:17:33
Jessicaia

Tack Pappa! Jag och Peter busade i trädgården samtidigt som han fotograferade, då blir det glada naturliga bilder, och många många oseriösa:-)

2013-05-17 | 09:56:19
http://jessicaia.blogg.se
Anonym

jättesnyggt du passarverkligen bra med den frisyren vi ses

2013-05-18 | 10:56:54
Anonym

inte anonym kram mormor

2013-05-18 | 10:58:00




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!