Midsommar m.m

Och där for midsommar förbi i en hast! Tack till Håkan, Camilla och David för gott sällskap! Och midsommarstången blev ju fantastiskt fin! ;)
 
I övrigt har jag varit på Öland en snabbvisit för att träffa lillstrumpa som kommit hem ända från fjollträsk! Hon hjälpte mig att flytta båten Jane i hamnen. Tack för hjälpen! ;) Efter detta åt vi lunch med farsgubben på hotellet och hade det fint! Hängde lite hos mormor, lite hos bonusfarföräldrarna och solade/gick på marknad/gick på loppis/grillade med mamma och Kent. Mycket man kan hinna på en dag! I helgen kom mamma och Kent hit! Och på söndagen bjöds det på middag på Ramkvilla värdshus för att fira Majken på födelsedagen! <3 Avslutades med att jag fick övervaka badtokar och Peter fick gå efter badhanddukar då femåringen beslutade sig för att finklänning var varmt och hon behövde bada :p 8 åringen börjar bli stor! Vart tar tiden vägen? Hon förklarade att det inte var så konstigt för hon fyller ju 9 om två månader... ja, det är klart, då är man ju stor! :)
 
I måndags träffade jag plötsligt min vikarie på jobbet! Hon hade tagit fel på vecka, så jag tog semester :) På fredag börjar dock intensiv-veckan med 11timmar om dagen i 10 dagar... Har bävat i två veckor, men det känns bättre och bättre ju nämre jag kommer! Jag älskar ju jobbet och är bara en vecka! Går snart över, sen är jag helt ledig ;) Tänkte försöka hålla mig hemifrån för att göra roliga saker när jag är ledig! Hemma är jag ju ändå. Man kanske skulle till Sthlm? Kanske Malmö? Kanske Brömsebro? Kanske alltihop? :)
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Snygg stång :p
Mysigt att vara hos er även om det var ett kort besök och kul att få se det ev. projektet!!
Älskar dig!!
Kramar mamma

2013-07-03 | 08:17:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!