Uppdatering

Pga en irriterad syster uppdaterar jag härmed!
 
Tupparna finns inte mer, utan nu har vi tre höns. Ska köpa två nya hönor när våren kommer. 
 
Ziva har kastrerats. Idag tog vi bort plåstret och det ser jättefint ut. Hon äter bara värktabletter och kattmat, vägrar äta nåt annat. En klementin gick ner igår också när hon var med mig på jobbet. Idag har Peter VoVat: Vård av hund.
 
I övrigt har här inte hänt någonting. Förra helgen var vi på Öland och jagade. Ziva sprang långt. Så långt att jag fick ta bilen och åka och hämta henne 1,5 km bort. Där sprang hon i cirklar och spåren hade blåst igen i snön. 
 
Idag köpte jag en tavla. Tyckte det såg ut som Gettlinge och bara köpte den. Peter skakade lite på huvudet, men ska hans mormors broderade tavlor hänga på väggarna kan en oljemålning av kvarnen i Gettlinge hänga där med!
 
Nu återvänder jag till mitt vin!
 
Over and out
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!