Jul och nyår

Tiden går ju så rasandes fort! 
 
Jul: Öland, Lillejul hos pappa: Tomten är far till alla barnen, stek, sjuk make, sångstund, jag missade jultomten ;), fåk på vägen hem
Julafton hos moster Åsa: sjuk make i 40graders feber, tjejmöte på toan, lek med fuskande 6åring, missade jultomten igen, massa julmat!
Juldagen hos svärföräldrarna: Mindre sjuk make, kyckling, lek och bus med två busungar, missade inte tomten ;D
 
Mellandagar: Middag hos Farfar med energisk sambo, släktinformation <3
Jobbdag, åka till Stockholm: jättevarmt tåg, tre vägvisare som visar fel, tunnelbana, kärt återseende, mys med syster och hennes Mr. Fullspäckad underbar dag, trafikkaos (hatar Sthlmstrafiken), mys med syster. Härlig sista dag, farväl, stress till gömd station, Mr är dagens hjälte, tråkig tågfärd hem. 
Nyårsafton: Sova ut, åka till jobbet, få veta att jag kan åka hem med jour, sista minuten handla, middag med make och sen mys i trädgården med make och hund.
 
Igår köpte jag min julklapp från mina föräldrar, en symaskin! Skulle inte spontanköpa, men gick till stans mest meriterade symaskinaffär och sa vad jag ville ha. Han visade den ultimata för mig, sa att jag fick den för 600:- billigare, den blev det :D SÅÅÅ NÖJD!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Kanon med symaskinen! Lycka till med alla skapelser nu =)
Kram mamma

2013-01-04 | 13:57:21
http://tristan.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!