Omvårdnad

sitter i bilen med Caspian och Ziva och väntar på maken som är hos doktorn! Det skedde en cykelolycka i onsdags och äntligen har jag fått honom att söka vård. Främst för axeln,knät och handleden snarare än de stora såren. Han ska ta upp lite andra grejer när han ändå är där så tar väl en stund. Under tiden har jag köpt mer kompresser då våra 15 är slut! Behöver en banan, eller en glass med, PMSen har anlänt med besked! Vi är på väg till Öland. Blir ingen segling, Peter kan ju knappt gå,än mindre hissa segel eller simma om olyckan hälsar på igen. "jag är olyckan, oledolyckan..." Trasan och Banarne! 
 I övrigt har fotografen besökt oss,en dag efter utsatt tid! Tvingade familjen att sova i gäststugan för jag tänkte INTE städa igen! Gick hur bra som helst! Fina kort blev det med!
Nu har han varit hos läkaren i 30min. Dags att köpa en glass tror jag;-)
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Håller tummarna för att allt ska gå bra!!
Kram mamma

2013-08-09 | 15:21:44




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!