Värme och åska

Äntligen har jag jobbat igen i veckan! Jag har dessutom hunnit med en tripp ner till Malmö och på fredagen var jag hos Jennie och Patrik! Mycket trevligt! Eller ja...natten i Malmö innehöll magkramp och bara nån timmes sömn, men i övrigt så har det varit en bra vecka! Är sååå trött dock. Dumma hormoner! Men nu är de slut, för den här gången... så förhoppningsvis är jag piggare imorgon! Och svalare...
 
Idag har Annika och Ove varit här och hjälp oss i trädgården igen. Ovärderlig hjälp! Speciellt när jag är så sömnig som jag är nu för tiden. (Nu för tiden? Varit så i ett år, minst...men värre med hormonerna)
 
Resten av dagen ska läggas på filmer och imorgon blir det lite trädgård igen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!