"När jag blir rik #2"

Jag älskar vårt hus, men för våra drömmar långsiktigt kan det komma att bli lite förlitet. Något som jag skulle kunna tänka mig är att bygga ut, från köksgaveln. Det skulle vara ett "glasrum" eller vinterträdgård eller kalla det vad du vill. Massa fönstren i alla fall. Där skulle köket kunna sträcka ut sig och matsalen kunde flytta ut dit. Då skulle vi ha ett rum extra. När vi ändå byggde skulle vi kunna bygga ett rum ovanpå glasrummet och då få ännu ett rum. Dock skulle hallen uppe bli mörk då...
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Dröm på ;) Man måste ha drömmar och visioner om framtiden och du , det finns takfönster;)
Kram mamma ( du vet hon med massor av ritningar över stället hon bor på, vilket det än har varit)

2012-09-19 | 14:25:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!