Ingen bra start på nya jobbet

Första "riktiga" dagen på nya jobbet....och jag ligger hemma med det här årets kraftigaste mensvärk...
 
Life is a bitch and then you die? Nä, men tillåter man sig vara lite hormonstinn så känns det så. Eller kan man vara positiv som jag väljer att vara och tänka att då kan jag lämna mina prover imorgon och bollen kanske rullar lite fortare :) Bara femte blodprovet sedan april ju :p Haha, man ska tydligen härdas!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pappa

Den gud älskar prövar han.....tydligen!
Inget ont utan det har något gott med sig alltså.

Kramar

2012-09-26 | 15:23:31
josse

Jag är fruktansvärt nyfiken vad denna värk har för gott med sig :P

2012-10-09 | 17:46:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!