Gos i hönsgården

Idag på morgonen när jag gick in i hönshuset för att öppna till hönsgården stod de som vanligt och väntade på mig. Alla utom Rakel som absolut skulle ut den vägen jag kom in. Oj, vad arg hon var att hon inte fick gå ut genom dörren. När jag väl lyckats komma in utan att hon sprang ut pickade hon varannan gång på den tomma matskålen och på mina stövlar. Hon var så söt! Såklart hon skulle få mat! :) Tog upp henne i famnen och gosade lite innan jag gick och hämtade mat. Hon var inte orolig alls utan lugn och fin.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pappa

Tror att höns är underskattade husdjur, kan täcka det mesta som producenter och sällskap. Kanske bara jakten de har svårt att hänga med på, om det inte är jakt på snigel vill säga.
Kramar

2012-09-20 | 10:34:33




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!