Vad är väl ett julbord på slottet...

Jag frossar i jul just nu! Jag har gått som i ide i snart ett år, men nu kommer min favorittid på året! Förbannade häromdagen att jag fyller år två veckor efter jul och inte före, för då skulle jag kunna önska presentkort till diverse julgrejer, men kanske tur att jag fyller efter ändå. Förra året var jag jättesugen på att gå på julbord på slottet: Teleborgs slott... Då tyckte Peter att det var roligare om vi gick en grupp, och i avsaknad på grupp gick vi inte. I år SKA jag dit! Förstår inte varför vi inte kan boka ett bord för två? Har i alla fall frågat på fb om nån vill med, frågar här med: Någon som vill komma till Växjö och äta julbord med mig och Peter i vad jag anser är det häftigaste slottet i Sverige. Kolla in hemsidan och hör av dig!
bilden kommer från hemsidan jag länkade till ovan.

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!