skitdag

Idag är inte min dag. Ringer vc för hjälp,blir kränkt och missförstådd och hänvisad att boka tid till kk. Tack så jävla mycket för hjälpen! På tal om kränkandet:vart anmäler man det? Hennes chef? Sen är jag så upprörd och ledsen så jag kör förfort. Poliskontroll=böter. Jaja,bättre det än förlora körkortet eller köra ihjäl sig. Nu är jag på jobb två(ja,jag bloggar på jobbet,men var det eller glo på en vägg...) och här märkrr personalen att jag är nere och muntrar upå mig. Underbara människor!
ch åersonalen
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pappa

Men hjärtat....
Har nog inget tröstande här, men ring mig när du har tid. Livet är skit ibland, men det varierar som tur är. Gällande kränkning, så vet jag inte var man går vidare, får forska eller vet någon annan kanske?
Tröstekramar

2012-10-18 | 16:24:10
Anne

Håller med dig, vilken skitdag du haft :( Men jag är glad att det var böter du fick och att det inte hände en olycka...Jag tror att det är bland det farligaste man kan göra att köra bil när man är upprörd och förbannad!
Tänker på dig<3
Många kramar!

2012-10-19 | 06:55:12
josse

Funderar på hur man anmäler.. Kolla landstingets hemsida. Eller ring och säg till vc att du vill göra en anmälan och fråga hur du ska göra. Anmäla ska du iaf göra. Den människan har fel arbete och måste få en varning. Ge mig numret så ringer jag till din vc och bråkar:-)

2012-10-19 | 08:35:51




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!