"Nu skrev du Salami"

Peter hade jour i helgen så det blev "vara hemma och mysa helg". På söndagen tod jag dock en av alla våra bilar och begav mig till Öland för namngivning för Nora! Blev mycket bebisgos! Har en sån snäll bonussyster som kommer och räcker över henne titt som tätt :) Var lite självisk med, kunde ju räckt henne vidare, men nej. Jag njöt av stunden!
 
Söndag kväll for Peter till föräldrarna för att jaga älg... Så igår efter jobbet åkte jag och Ziva dit också och sov över. Väcktes 06.45 av Ziva som var ledsen över att inte ha fått följa med på jakten och ville få upp mig illa kvikt så vi kanske hann med. :p Men hon fick snällt gå och lägga sig igen!
 
Nä, nu ska jag se Torka aldrig tårar på play och kanske somna en stund. Avbokade dagens träning för att jag är för trött. Bättre jag tar en lagom snabb promenad ikväll istället.
 
PoK
 
Ps. jag vet att ni är många som läser, men få som kommentera. Skriv hej eller nåt någon gång, vore trevligt! Ds.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Torka aldrig tårar utan handskar- jäkla vad bra den var! Längtar tills nästa avsnitt! :D

2012-10-09 | 17:37:38
http://mikromakro.blogg.se
josse

Hej

2012-10-09 | 17:37:54
Carina - inspirera

Visst är det härligt att bebisgosa...jag gillar det massor ;)
Kramen.

2012-10-09 | 20:26:00
http://inspirera.bloggsida.se
Anne

Hej!.......Tänkte göra som din syster men eftersom hon redan gjort det skriver jag lite mer ;)
Håller med anonym, Torka aldrig tårar utan handskar var rörande bra.
Hoppas din trötthet vänder snart.
Kramar mamma

2012-10-10 | 06:43:57
Pappa

Jo många är vi som läser.....
Har du någon soffa ledig till mig på lördag natt, eller ett rede i hönshuset kanske?
Ser fram emot att komma och hälsa på.
Kram

2012-10-10 | 08:10:22
josse

Föresten vem sa: "Skrev du Salami?" haha kul! ;)

2012-10-10 | 17:43:35




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!