Privatlivet ligger i ide

Ja, just den här helgen känns det som att privatlivet ligger i ide. Peter är hos sina föräldrar och jag jobbar. Inte nu då, har ledigt nu på förmiddagen en stund... Slipper tack och lov ha sovande jour i natt. Då kommer jag vara lite piggare på mitt andra jobb imorgon. Tänkte nog jag ska tvätta och pyssla nu innan jobbet...borde väl städa, men tar det senare i veckan, när jag inte kommer jobba så mycket. 
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


josse

Privatliv är överskattat. Pengar är bättre. Säger jag med allt för mkt privatliv och allt för lite pengar ;)

2012-10-21 | 12:24:18
Lennart Geijer

Här kommer två länkar du kan ha nytta av för att sätta åt kvackarna

http://www.ltkronoberg.se/Medborgare/Demokrati-och-paverkan/Landstingsfullmaktige/Patientnamnd/

http://www.1177.se/Kronoberg/Regler-och-rattigheter/Om-man-inte-ar-nojd-med-varden/

2012-10-21 | 20:42:50
Pappa

Var sak har sin tid, städa någon annan dag.
Du måste avsätta tid för att ta hand om dig också!
Kram

2012-10-22 | 10:09:20




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!