Polen

Peter, Håkan och jag tog bilen till Karlskrona, trängdes med en massa människor i en timme, väntade på rummen en timme, åt middag (i alla fall jag, grabbarna pratade så mycket att de fortfarande åt förrätt när jag gick in på efterrätten, mmm, mat!), shoppade, förfestade, festade, dansade, sjöng, gick och la oss, åt frukost, tittade på Polen från däck, sov, följde grabbarna till relaxavdelningen, gick och la mig igen, shoppade, åt, snackade, gick i land. Japp, vi har kryssat! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Och denna gången blåste det inte 20 sm ;) Åt ni på A la carten eller buffén?
Hoppas du hade det mysigt och drack några goda drinkar.
Kram mamma

2012-10-29 | 15:43:15
josse

Låter ju gött som helst. Hade gärna gjort er sällskap om inte studierna hade varit ivägen :P KRAM

2012-10-29 | 16:19:08




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!