Onsdag=helg

Äntligen en ledig onsdag igen! Sen ska jag jobba till nästa onsdag. En av cheferna ringde och frågade om jag kunde jobba i helgen (vilket jag redan lovat, så svårt att säga nej) så jag får revidera förra inlägget och ta till baka att jag kommer jobba 33 timmar den här veckan. Jag kommer att ha jobbat 58,5 timmar allt som allt när söndagsnatten kommer. Men jag hade ju inget planerat i helgen och som mamma säger, pengarna trillar ju in... Vet inte hur mycket jag tjänar än bara... De säger att det är bra. Jag är nöjd om jag får betalt! Om det dessutom är bra betalt är ingen gladare än jag :)
 
Vi har blivit bjudna på halloweenfest. Jag och Peter tänkte båda på varsitt håll att det nog är bäst om vi tar in på hotell, då kan vi gå dit och sova när vi blir trötta (vi gamlingar) Haha. Men nu har vi genast börjat fundera kring hur vi ska vara utklädda. Jag såg genast en möjlighet i att pyssla...och saknade ögonblickligen en symaskin. Åh, vad mycket enklare det hade varit! Men nu har jag hittat en lösning! Så fort Peter kommer hem ska vi in till Växjö och handla och kolla om grejer till utstyrseln.
 
Om en och en halv vecka är det Polen med bästa Maria och Håkan! Yey!! Hoppas det inte blir 21 knop som när jag och mamma kryssade... var väl gungit!
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Kul med maskerad jag vill också!!! Hur ska ni klä ut er? Bilder på bloggen sen tack!! :D polen med, jävlar vad det händer grejen. Men kombo sa det "alltså varje gång jag frågar om din syrra så har du nåt nytt att berätta. Känner mig så jävla tråkig i jämförelse". Och då ska tilläggas attt jag alltid känner mig jävligt tråkig i jämförelse med min kombo ;) KRAM

Svar: Hur vi klär ut oss får man veta efter maskeraden! Om jag kan lägga in bilder då vill säga... Nu lyckaded jag förresten blogga från mobilen:-D
Jessica

2012-10-17 | 17:06:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!