Ny design!

Japp, nu är det precis två månader kvar till julafton så nu var det dags för en julig design. Försökte göra en själv, blev inte nöjd och hittade den här som jag har nu! Designen kommer från www.tescho.se 
 
Hoppas ni gillar det, det gör jag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Visst är det mysigt med jul =) jag bytte soffklädsel igår så nu är soffan röd o fin till jul.Tänker dock vänta med resten till advent tror jag ;)
Kramaiz mamma

2012-10-24 | 14:05:33
Josse

Du är medveten om att jag får andningssvårigheter av det här med jul va?? Alltså visst mys, speciellt att träffas alla i familjen osv men jisses.. Fast är du glad så är jag glad. Ska försöka att bara fokusera på texten och blunda för allt juligt på din blogg ;) (har förövrigt hört att adventljusstakar är ovanligt i Polen. Dit ska jag flytta!! ) KRAM<3

2012-10-24 | 14:43:11
Pappa

Oj, är det snart jul?
Får se om det blir någon spårsnö.....hm och jag som klippte skägget igår.....får bli den skrynkliga masken i år också alltså, vad har vi DVD:n nu igen, har ju inte används nu på snart ett år.
Kram

2012-10-25 | 08:47:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!