Sorg

Jag har en tråkig nyhet! Nanna har dött! Dog i sjukdom. Tyckt att hon sett hängig ut på sistone men tänkt att det nog bara var ålder. Tappat hår har hon gjort med! Idag insåg jag att hon fått parasiter... Kryper på hela mig nu och näsan rinner som en kran. Kvalster tror jag. Äckligt var det i alla fall. Så beslutet var tufft men kom snabbt. Efter 26 år måste vi skiljas åt, Nanna och jag. Hon har tröstat mig, älskat mig, delat glädje och sorg och ständigt varit mig trogen, till och med när jag gav henne till min syster, men sen tog henne tillbaka. Nu ligger hon i soptunnan...och jag tycker mig känna att det kryper på mig. Vila i frid Nanna!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Aj då! Men om hon fått parasiter kanske det var lika bra ;) Hon blev ju amputerad för många år sen :)
Tror nog att Peter kan fylla hennes plats =)
Kram mamma

2012-11-26 | 14:58:49
josse

Vila i frid Nanna <3

2012-11-26 | 20:32:35
http://mikromakro.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!