Jag vill fortsätta drömma

I helgen var vi i Ramkvilla (fre-lör) och Ulrika med familj kom dit. Underbara ungar!! Mitt knä var inte tomt en minut, såfort en lämnade kom den andra. Lördag kväll åkte vi hem och på söndagen jobbade jag! Idag är jag ledig! En måndag!! Känns väldigt ovanligt! Ska gå ner till heltid nu i tre veckor. Har ju en underbar chef i Årstad som godkänner ledighet pga annat jobb! Tre vikarier fick han ta in för att täcka min rad. X)
 
Det blir inte Huseby julmarknad idag. Kostar 80 spänn att gå in, köper hellre en tomte för det ;)
 
Har börjat sakna folk så förfärligt! Förstår inte varför... Mina systrar...Maria...barnen...Rtb...Camilla...Hanna... you name it, I'm missing it!
 
Nähä, om man skulle ta och sköta om huset lite idag...tvätt och kylskåp m.m. 
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pappa

Jessica ersättar man inte så lätt, inte ens med 3 vikarier kan jag tänka!!
Kram

2012-11-12 | 12:56:44
Anonym

Och vi saknar dig <3 fint samtal idag. Älskar dig <3

2012-11-12 | 15:39:25
http://mikromakro.blogg.se
Anne

Jag saknar er mina barn och bonusbarn! Blir jätteglad över att ni har en nära kontakt, skönt!
Älskar er!

2012-11-12 | 16:00:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!