Fredag kort och gott

Caspian väckte mig, Ziva tog vid...nu har jag ätit frukost och kollat om Veolia skrivit...De har skrivit att de skickat mailet till rätt avdelning, men sen är det tyst.
 
Gerds fötter har börjat bli bättre. För oinsatta så har hennes fötter torkat ihop. Trodde först det var parasiter, men nej, bara upptorkade. Men nu har vi varit ute varje kväll och tvättat och smörjt in hennes fötter och det börjar ge resultat! Både på så sätt att fötterna blir bättre och att hon låter sig behandlas utan att klaga så hemskt. Nu kan jag gå ut själv, ta henne under armen och sköta om hennes fötter. Hur många hönsägare gör så tro? ;)
 
Ikväll ska vi åka till Ramkvilla. Mys! Sen hem lördag kväll och jobba hela söndagen. Sen väntar tre veckor heltid :D Mitt andra jobb kämpar med att hitta en vikarie till mig på mitt "riktiga" jobb. Hoppas de hittar nån. Annars blir det 150%, funkar en vecka, men tre? Tror inte det! 
 
Längtar tills jul ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!