Bra helg ändå

I fredags vaknade jag på jobbet. Åkte efter två timmar där direkt till stan för att möta upp Peter och hans föräldrar. Vi delade upp oss och köpte julklappar. Mycket trevligt! Vi sov över sen i Ramkvilla och jag skulle, skulle inte och sen till sist skulle jobba i alla fall. Jobbade i 6,5 timmar, sen fick det vara nog. Igår var vi på nyöppnade IKEA i Älmhult. Sveriges största. Hade känts häftigare om de löst restaurangen på ett smidigare sätt och Parkeringen varit bättre planerad. Men men, man kan väl inte få allt. Vi fyndade lite LEDlampor, ljus och en barngrind.
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Pappa

Undrar jag vad det kan vara i paketen.......
Undrar jag om paketen är till mig.....
Självklart är den det!!!!
Kramar

2012-11-27 | 10:40:27




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!