Tröttare än tröttast

I lördags bar det av till Malmö. Jag och Maria gick på stan, lunchade, fikade och tog powernap, innan Josefin kom (nej, inte min syster) och vi åt kex och drack vin. Sen gick vi ut. Var ett trevligt ställe, men inge bra DJ.s... lite av en besvikelse. Vi gav så småningom upp och tog en taxi hem vid 3 ungefär. Dagen efter åt vi frukost, sov mer, gick ut och gick en promenad, åt lunch, träffade Anders (nej, inte min morbror) och tog en kaffe. Sen åkte jag hem. En mycket trevlig helg!
Idag har jag besiktigat bilen....gick inget vidare. Antingen äger vi sämre bilar nuförtiden eller så har jag tappat stinget. Hade kortkort, fixat hår, var allmänt snygg... iofs bad han mig gå till väntrummet ganska snart, kanske ville han inte bli okoncentrerad, vilket ju var mitt syfte.
Nu är det mindre än 2 månader kvar tills bröllopet. Spännande! Känns inte riktigt som att jag fattat det än... Hittade en extraklänning idag på secondhand som jag kan ha på kvällen om det blir för varmt, eller jag spiller ner mig. Den liksom hängde där i min storlek och bara väntade på mig :) ÄLSKAR second hand!
Ziva mår ganska bra nu verkar det som. Var med henne i Alvesta igår för att promenera runt bland folk, bilar, cyklar och famförallt hundar. Gick mycket bra! Hon blev nämligen anfallen av en annan hund i helgen. Fick tre bett. Bet inte tillbaka en enda gång. Inte ens morrade åt den andre. Vi fortsätter hoppas att detta inte skapat en rädsla för andra hundar! Gäller bara att vi människor inte gör det heller, så hon känner det!
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


josse

Tror det är bilarna det är fel på helt klart;-) oh vad spännande med extra klänning, den vill jag tjuvkika på innan:-) köpte själv en klänning i tisdags som jag ska på ditt bröllop. För att hedra dig o Peter är det som sagt just en klänning och den är dessutom väldigt färggrann! Det du! Inte varje dag man gifter bort sin syster ju;-) trots att du kanske känner att du gör det för jämnan med mig:-P puss o kram<3

2012-03-29 | 03:19:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!