Inte ens jag

Inte ens en så snygg tjej som jag blir bra på körkortsfoton! ;) Är inte det märkligt?
Idag har jag jobbat, blivit bättre i halsen och fått huvudvärk. Vita legins i regnet är ingen hit kan jag meddela: blir asfalt-sot-stänk på dem när man går...
Ikväll är det då fotboll...Det betyder att jag kommer sitta vid datorn - pyssla - måla och Gud vet vad... samt lyssna på mannen nere i soffan som antingen klappar händer och skriker JAAA eller svär... Behöver inte se matchen för att veta hur det går :)
I helgen blir det Öland har vi bestämt. Vi vill ut med båten om det är väder. Sen hoppas vi att bonussyrran har fött en liten med så vi får träffa henne vi undrat så över :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Bättre att vara snygg i verkligheten än på kort tycker jag!

Hoppas också på en fin båthelg och att den lilla bebisen har tittat ut...

Kramen.

2012-06-12 | 07:58:09
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!