I will survive

Idag, i alla fall just nu, känns det som att jag faktiskt kommer att överleva detta. En tand gör så sjukt ont, men jag kan andas och när jag hostar så kommer slemmet åtminstone upp! Även om det gör ont i ryggen och inte är speciellt bekvämt att sova upprätt.
Så min födelsedag var....tja...en kamp om livet. Känns lite tråkigt....jag hade sett fram emot att få besök och få fira födelsedagen. Men som Maria sa: Du kommer ju ändå firas ordentligt en gång i år.
Ja, det kommer jag ju! :) Om fura månader och en vecka och tre dagar...ungefär :p
Tycker lite synd om Ziva, som tur är så jagade hon i helgen så hon är fortfarande trött efter det, men vi orkar ju inte direkt gå ut ofta med henne. Igårkväll och idag på kvällen sprang vi dock på rådjuret i trädgården. Igår hörde vi det mest. Han var så chockad att vi faktiskt kom ut. :) Idag sprang han nån meter framför oss. Ziva vill ju jaga honom, men jag säger att han är hungrig och ska få vara här. Snö är det ju ute med, så han är väl ute efter lite äpplen som ligger kvar på marken. Bättre han är här än hos grannen :)
Caspians ben är fortfarande inte hundra...men men. han är nog mer orolig över oss än över sig själv.
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Skönt att du kan se ljuset i tunneln ;) Men om det gör ont i ryggen när du hostar kanske du ska kolla att det inte är lunginflamation? Bäst att var rädd om sig <3

Är Caspians ben sämre igen, tråkigt!

Älskar dig! Kram mamma

2012-01-10 | 06:25:12




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!