2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jobbat med nya yrken, köpte brudklänning, köpte segelbåt... Annars tror jag inte det är nåt nytt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Vilka länder besökte du?
Polen och Åland
5. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ja

6. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1/12 fasters begravning

7. Vad är det bästa som hänt dig år 2011?
Jag har levt mer i nuet!

8. Största misstaget år 2011?
Behåller jag för mig själv :)

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej

10. Bästa köpet?
Segelbåten eller bröllopsklänningen....eller soffan för den delen... Samtliga låg i samma prisklass :p

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Soffan

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Inte något men några! Har tre fantastiska familjer och en underbar blivande make, samt riktigt nära vänner!

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Sexy and I know it - LMFAO

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare över lag

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat vännerna

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tryckt ner mig själv

17. Hur tillbringade du julen?
Hos far lillejul, mormor julafton och svärföräldrarna juldagen!

18. Blev du kär i år?
Många gånger om

19. Favoritprogram på tv?
Criminal Minds, Downtown Abbey och Anno 1790

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar ingen

21. Största musikaliska upptäckten?
Lovisa Negga

22. Något du önskade dig och fick?
Hopp

23. Något du önskade dig men inte fick?
Ska väl vara den där Mini Cooper'n då... :p

24. Årets bästa film?
Vet inte, Little Red Riding kanske

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hade stor baluns med släkterna. En vecka senare hade jag fest med Tim Burton Tema!

26. De bästa nya människorna du träffade?
För många att nämna, jag skulle bara glömma någon!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Fenimin och praktisk

28. Vad fick dig att må bra?
Familj

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, vet inte

30. Vem saknade du?
Min syster stundvis och min faster sista månaden

31. Favoritmånad?
Juli <3

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Finns det säkert, men jag tänker inte fokusera på det
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Intressant läsning=) kan inte säga annat än att jag har fantastiska döttrar(Josse få vara med oxå)Jag tycker att du har växt mycket året som gick ( inte bildligt!)Nu kan vi bara förutsätta att detta året som kommer blir ännu bättre, du vet ju att man måste sikta på stjärnorna för att nå molnen!

Älskar dig! Mamma

2012-01-02 | 18:45:51
josse

Du behöver inte sakna mig syster yster, jag finns alltid här <3

2012-01-03 | 22:56:11




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!