tick tack

Caspian är bättre, Ziva har slutat löpa, vi har tittat på ännu ett hus, vilket gör att jobbsökandet efter en längre tjänst ökar... Tiden går!
I helgen var vi på Öland. Fredagen började med att Peter valde ut vad han ska ha på sig den 19:de, och avslutades med att vi åt Egyptisk middag hos mamma och Kent och planerade resan med Josse, Jimmy och Stefan. Lördagen var vi hos pappa och lagade taco och såg melodifestivalen.
Idag ska jag till optikern. Jag hoppas på att få kontaktlinser innan resan, blir inte lika kul att snorkla om man inte ser något....
Igår beställde jag vigselringen. *Nervös* Är ju inte bara att hitta en ring som finns, utan jag har bett guldsmeden som designade förlovningsringarna att göra en "sån där ring, i den färgen, med en sån infattning och såna stenar. Den ska vara så här smal, sån här tjocklek och ha en diameter på detta" Tja, varför göra det enkelt för sig?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!