80 dagar

Slog mig precis att det är 80 dagar kvar till bröllopet idag. Pulsen steg betydligt. Man kanske skulle försöka få iväg hindersprövningen? :p ligger iklistrad i kuvertet, är bara det där svåra stegety att komma ihåg det och lägga det på lådan som är problemet!
I helgen var blivande toastmaster och toastmadame här. Gick bra tyckte vi och var trevligt! Känns som att det kommer gå bra den där dagen. ;) På söndagen for vi till Ramkvilla för att laga den bil som faktiskt rullar av våra två, och passa Rappen en stund. Sen tog vi bilen till Öland och mamma testade frisyrskapande på mig, josse och Jimmy kom förbi och sen på måndagen hängde jag på Maxi medan Peter var på möte. Spännande spännande!
Idag var jag hos optikern för sista gången på ett tag (hoppas jag) och fick linserna godkända. Bra, då kommer jag se nåt i cyklopet om en vecka. Har börjat plocka fram grejer vi ska ha med oss, än så länge är det badkläder och underkläder... solkrämen jag fyndade på GeKås skulle man kanske ta fram med ;)
Har hört ett rykte om att några ska gifta sig i samma kyrka samma dag timmen innan oss. Tänkte ringa och höra med församlingen så det inte blir en krock mellan vigslarna. Känns lite tight med bara en timme emellan. Kanske är ryktet lite förvrängt, men bäst att höra med dem. Vill ändå fråga vart infon om präst och kantor tog vägen! Dock vågade jag inte ringa idag.... eller jag ringde på morgonen, men de hade inte telefontid då, sen hade modet runnit ur...
PoK
ps. kul att höra irl att det är så många som följer bloggen. ni får gärna lägga en kommentar då och då också ;) d.s.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Oj vad tiden går fort! Nu kan man kanske börja tänka på vad man ska klä sig i ;) Spännande för Peter! Ring du och fråga, synd om det blir för tight med tiden.

Snart ska vi ut o resa tillsammans, ska bli kul och mysigt!Jag vill ju gärna visa dig hur spännande det är att snorkla och om jag vågade skulle jag vilja testa att dyka oxå =) Kramiz mamma

2012-02-28 | 15:13:57




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!