Glad snöig påsk!

I torsdags skulle jag ha åkte till Malmö, men det blev inställt. Kände att jag var ju så inställd på att åka någonstans så jag begav mig hem till mamma. Vi badade utomhusspa, jag lekte lite i min brudklänning m.m. och mös i soffan med mor och syster. Dagen efter tog jag och josse en cykelrunda och jag spanade in deras nya husbil och våldgästade fam. Anderssons påskmiddag. :) Mycket trevligt!
Kom tillbaka igår och idag har vi letat näbbklänningar...igen, då den jag hittat på lindex bara fanns ner till stl 128... Clara har 116-122... Är det inte för litet för den ena så är det för stort för den andra. Vi har även handlat på oss lite mat, då jag fick sms tidigt idag på morgonen av en sällskapssjuk Malmöit som gör oss den äran och hälsar på imorgon. Finbesök minsann! Han stannar till måndag, sen är det ju jobb på måndag igen. Peter har jouren, men det verkar ganska lugnt nu sen jag kom hem :)
PoK
Tuppen "Tupperware" Gettlinge 2004
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Vilken överraskning att få besök, kul för er! Roligt att få se en bild från vår gamla hönsgård, höns är trevliga djur =)

Håller tummarna för att ni snart hittar några näbblänningar, synd att man legat av sig vid symaskinen....Kram mamma

2012-04-09 | 14:49:41




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!