Familjestunder

Det är trevligt när släktingars fördelsedagar är spridda lite över året, blir fler tillfällen att träffas då! Tyvärr har det mer och mer blivit så att vi är på alla Peters släktingars födelsedagar och inte så mycket mina släktingars, men det kan ju bero på att fler där är barn och att jag oftast får veta i sista minuten att det ska bli ett kalas på Öland. Det är synd, för jag skulle gärna träffa släkten mer samlat oftare! (och ja, detta är en pik till er i min släkt att faktiskt höra av er när det är dags för kalas! Vi vill också komma!!)

I helgen var de i alla fall dags för just ett sådant kalas! Julia och Martin hade fyllt år och hela tjocka släkten var samlad!


Jag vågade mig på att göra ett kort! Inuti kortet fanns en bild på födelsedagsbarnet :)


Clara njuter av grädde


Tre små sötnosar visar sin bästa sida! :)

Tack och hej leverpastej
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Pik ett, flytta nämre. Pik två, när någon fyller år blir det kalas. Dvs håll er på ön när nån har födelsedag :P Puss o kram!

2011-09-06 | 21:13:24




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!