Utmaning

Har blivit utmanad av inspirera och antar den direkt!

1. Min blogg
Handlar om mig och livet där jag bor. Syftet är att släkt och vänner långt bort ska hänga med i svängarna. Lite tråkigt är bara när man väl träffas och man inte kan berätta något nytt för alla redan läst om det på bloggen ;)

2. Favoritbloggar
Läser egentligen bara inspirera.bloggsida, och lite ströbloggar här och där. Nu på senaste tid har det blivit mycket bröllopsbloggar :)

3. Min favoritfilm
Oj,har sett Glasblåsarns barn 10 000 gånger, men annars vet jag inte. Little red wood riding var förtjusande!

4. Min favoritfärg
Vad gäller att titta på är blå, att ha hemma är röd eller grön, att ha på mig är lila!

5. Favoritresemål
Har varit på Azorerna tre gånger och vi har redan bestämt att det kommer bli en fjärde gång. Drömresan är annars Skottland, vilket kanske det bär av till efter ett visst bröllop i vår...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Så trevligt att läsa lite om dig...

Kramen.

2011-11-16 | 08:42:14
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!