1:a advent

Jobbade fredagkvällen i Växjö. Var roligt men jag kände att jag var tagen av värsta veckan på evigheter. På lördagen åkte vi till Ramkvilla. Det var julmarknad där med tomtesmyg och svärmor bjöd på middag. Först kyckling, sen fika och sist julbord...:) Typiskt min svärmor att ta i från tårna. Fröknarna bus kom med farföräldrarna, tur det, annars hade det varit jag och Peter och 5 pensionärer. Trevligt det, men barnen livade upp lite. Även om det blev så livat ibland att jag och Peter fick ta tag i situationen och styra upp lite. Mor- och farföräldrar verkar ha lätt att glömma saker som att påminna dem om att kissa innan vi går iväg någonstans, att ta på dem mycket kläder, och att de ibland tenderar att bara vandra iväg för att de ser saker. :)

På söndagen gick jag och svärmor i kyrkan. Kändes att det behövdes, och jag fick äntligen en andlig upplevelse! Sen tog vi förmiddagskaffe och på eftermiddagen åkte jag och Peter hem i mörkret. 1 timmes strömavbrott hann vi med också. Mys!

På torsdag är det begravning. På fredag ska jag jobba som fritidsledare *2. Tror det kommer att vara bra att jobba ett dygn efter begravningen. Jag behöver vara sysselsatt för att fungera.

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!