Sol och blomdoft i melodin

Sol-snö-sol, alla har vi uppmärksammat det. Nu är solen här igen :D

I helgen får det vara vilket väder det vill, jag ska ändå bo på en båt ;)

Nu är man "fixad" från topp till tå må ni tro! Förra veckan var jag hos doktorn och fick klartecken att dra ner på min medicin, igår var jag hos tandläkaren och fick väl godkänt på tänderna, och tackvare premie från staten och att jag inte varit där på länge kostade besöket ynka 50:-. Gick in på apoteket och köpte munskölj och fick en påse med prover för ansiktsvård och hårvård. Mycket välkommet! :D Idag var jag hos frisören och blev skitsnygg! ;)

Helnöjd! ;)

I veckan har vi köpt växter och fiskar till dammen! Vi köpte tre fiskar, dagen efter såg vi en, nu syns ingen till...vi hoppas de finns i botten någonstans...vid liv!
"mört" heter den här herren :p
fick en ny spis av Peter :D

Nästa vecka är min sista på praktiken. Väldigt ledsamt, har trivts så himla bra! Men men, nu är det bara att hoppas att jag hittar jobb snabbare är sabbt! Planen var ju att ha ett jobb nu, hur gick det då?
 
PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Som med allt annat här i livet så kommer säkert även jobbfrågan att lösa sig=) Ibland kanske man måste tänka om, tänka nytt och utanför "boxen" som dom säger. Så snygg som du är kan ingen säga nej till att ge dig jobb!!

Tusen kramar mamma

2011-05-09 | 19:33:43




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!