Bröllopsbloggande

Jaha, då var det ett år kvar... Jag har övervägt att inte blogga om bröllopet för att du kanske det måste skjutas upp eller något annat och då är det så offentligt, men nu tänkte jag; det skiter jag i! jag vill dela lite tankar och idéer eller bara sånt jag hittar på webben.

Som första inlägg tänkte jag gå ut med en förfrågan: ni som är släkt/vänner/bekanta till oss, har ni stora vita dukar att låna ut? Det vore behändigt att låna och slippa hyra/köpa vita dukar! Och när vi ändå är på ämnet, någon som har vita skira gardiner/tyger/lakan? :) Användningsområdet blir hemligt framöver... men de ska inte gå sönder! :)

Mer har jag inte för idag :)

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Jag har en vit gardin som jag inte behöver. Räcker det? ;) Du hinnenr nog samla ihop en hel del tills dess. Tänk på mig som måste lära sig att både sjunga o spela gitarr tills dess:P Kramar <3

2011-06-09 | 17:00:28




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!