Polen och Trassel

Tiden går fort när man praktiserar! Hinner inget längre :p

I fredags for jag och mor min till Polen. Det var härligt, roligt och....gungigt! 20 sekundmeter blåste det! Inte mycket sömn, och inte mycket vatten som stannade i bubbelpoolen! :p

På söndagen gick jag på bio med ett av Peters syskonbarn. Vi såg Trassel! Underbar! :D

I veckan har jag praktiserat på en skola. Härligt att känna sig nyttig!

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ANNE

haha jag vill med se trassel ^^

2011-02-18 | 13:30:48
http://anne.favs.se
Nathali Asnice

Haha, ska också se den där trassel så fort den kmr ut på download :)

2011-02-18 | 13:33:55
http://nathalihc.blogg.se/
Anne

Trots gung , visst hade vi roligt? Vi hann som tur var äta en underbar middag innan vi kom ut på öppet hav och jag har ett stort blåmärke på armen som minne efter bubbelpolen :0)Det var synd bara att vi inte kunde dansa hela natten, det är ju så skoj men dansgolvet lutade för mycket, åt höger, åt vänster, åt höger, åt vänster....Kramar mamma

2011-02-18 | 19:18:46




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!