Ett foto i timmen - måndag


Vaknade 7, kom på att jag skulle ta foton kl 8.00

Kl 9.00, påväg till jobbet. Fantastiska vägar... men ska inte klaga...det är ju snö :D

Kl. 10, lämnar butik 1 för dagen.

Kl 11. Lämnade sista affären för dagen. (Lite smygreklam då...bilden visar vad jag jobbar med...)

Kl. 12 handlade jag julklappar, så då blev det ingen bild, för det hade förstört hemligheten, men kl. 13 slog jag in presenterna :)

kl. 14 såg Downtown Abbey på SVT play

Kl. 15 plockade jag rent i TVrummet för Mondi ringde och sa att vår soffa kommit.

Kl. 16 var det tomt, Peter kom hem och vi for iväg

kl 17...

Kl 18....

Kl 19 saknade Ziva sin matta och tog wellpapp istället

Kl, 20.00 flyttade Caspian in i hyllan i väntan på sin gungstol

Kl 21.00 ÄNTLIGEN

Kl. 22 släckte vi lampan och sa godnatt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Vilken kul idé! Kanonfin bild kl 9, kan man få den på mailen?

Nu fick jag se soffan oxå, stor men fin. Hoppas nu ni hinner njuta i den =)

Kram mamma

2011-12-07 | 14:39:57




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!