Besiktigat igen

Så var det dags för bilprovning igen. Fick samma herre som förra gången. Visste då direkt att jag skulle behöva komma på ombesiktning. Han är inte så flörtbar... Killen brevid som höll på med en annan bil gjorde sitt bästa för att få honom att ändra sig och godkänna mig, men det gick inte. Den killen har försökt hjälpa mig innan, antingen är han don juan, eller så har han förträfflig smak i tjejer ;) eller så vill han bara hjälpa mig...nääää! :)

Jaja, är bara att komma tillbaka och hoppas få den killen nästa gång ;)

I fredags bar det av till Ramkvilla. När vi varit där i en timme så gick elen...och kom inte tillbaka förens på morgonen. Spännande värre när de skulle göra kaffe på gasolspisen och det började brinna i gasslangen... :/

På lördagen "kidnappade" vi mina svärföräldrar och mötte upp Ulrika och familjen på Kosta. En väldigt bra dag!

I veckan har jag gjort julgodis och förgått av uttråkning. Peter säger att det märks tydlig skillnad när jag jobbar eller inte.
Jobbar: pratar massor, har massa energi, får saker gjorda, hemmet är iordning och jag sitter rakt och ler.
Jobbar inte: är tyst, sitter ner ihopsjunken och svarar bara på frågor med ett ynkligt gnyende och hemmet ser ut som kriget.

Tur att jag ska jobba i helgen då :) Sen jobba måndag, kanske Malmö i veckan, jobba torsdag och sen JUL!!!! :D Weeeeeeeee!

Hoppas jag inte blir sjuk bara. Peter hade feber inatt. Som vanligt jobbar han idag i alla fall. Fick honom i alla fall att kompa på morgonen och komma senare till jobbet.

Over and out
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!