"Det ligger i luften"

Idag har dagen ägnats åt trädgård och djur! Ziva är nyklippt (blev så söt i sin page!) och grusgången, trottoaren och dammen har fått sig en omgång! :) Jag får mycket vilda idéer när jag är ute, och lyckan är att Peter är villig att genomföra dem! Han plockar inte ner mig på jorden utan hjälper mig att genomföra! Så idag har jag utnyttjat "skräp" i trädgården till utsmyckning! Kommer bli sååååå bra:D


Cementblock i nederkant av dammen för lättare plantering av växter och cementrör till antingen pallar eller krukor...vi får se vad vi bestämmer oss för (läs JAG bestämmer mig för :p)  *Peter skrattar i bakgrunden*

Avslutar med bilder på några "äldre" målningar av mig, för att mamma ska se dem ;) Jag kallar dem "Serie av kläningar" Peter kallar dem "Serie av fjädrar"... det igger helt enkelt i betraktarens öga!


PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Wow!! Målningarna gillar jag verkligen =)Det är kul när man målat något och andra ser helt andra saker i målningen än man själv. Det är precis som du skriver i betraktarens ögon.Men såna m¨åölningar släpper man verkligen lös sitt innersta, skönt!

Ha en fortsatt trevlig helg och låt kreativiteten glöda!

Kramar

2011-04-03 | 11:19:42
Josse

Jätte fina tavlor!!! Kul för dig att du ärvde målargenen;) Puss o kram!! <3

2011-04-03 | 14:24:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!