Första snön har fallit!

Fick en smärre chock när jag gick ut med hunden idag på morgonen! Det här mötte mig:


Inte blev det bättre av att jag hittade Peter i källaren som meddelade att fjärrvärmesystemet gått sönder efter att hela ortens system testades igår... Men nu har värmen kommit tillbaka!! :D Har ju min värmefilt och kakelugnen annars! ;)

Ett par cm snö har kommit. Jag är glad att vi veckohandlade igår och inte skulle in till stan idag!

Igår köpte vi färg till lilla toan, så nu har jag ett projekt att ägna all min tid åt! Härligt! Kommer bli så fint!

Har rensat i gaderoben också! Två GeKås-kassar fulla med kläder som vi ska skänka. Och då har inte Peter plockat ihop det han ska skänka än.

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


JonnaK

I onsdags fick vi oxå lite snö. Inte så mycket men lite....

Jag vet inte. Jag tycker att det är lite för tidigt med Julkänslan =D



Kram

2010-10-24 | 11:26:48
http://karlssonjonna.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!