Valborg

I onsdags (för en vecka sedan) tog vi vårt pick och pack och åkte till Öland som första stopp. Torsdagen ägnade vi åt Kalmar med promenad med Ziva i Slottsparken och shopping i stan. Jag köpte två klänningar på rean! :D Sen drog vi vidare till Blekinge. Vilken fin stuga! Och vilket läge!!




På fredagen väckte jag Peter med "Ja må han leva" och present, sen kom Ove och Annika och vi åkte till Karlskrona. Efter att vi ätit började det regna så vi insåg att det skulle bli en blöt historia om vi gick på stan, så vi körde hem och åt smörgåstårta! Mums!


(Ziva skulle bada men hon vågade inte gå i längre än såhär, även om jag gick i vattnet till knäna...)

På lördagen körde vi till Christianopel och promenerade och åt glass. På eftermiddagen åkte mina svärföräldrar hem och på Söndagen städade vi och åkte mot Öland för att hämta Caspian. Där fick vi mat och fika och åkte sen förbi Bauhaus och köpte sättpotatis och jordgubbsplantor. Igår kom jag ihåg att plantera dem, och precis när jag fått den sista i backen så började det hagla, och inte så lite heller:

Blev alldeles vitt!! :o

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

April väder i maj;) Tänk vad man kan längta efter sommar och framförallt värmen nu. Du har ialla fall kommit igång med trädgårdsaktiviteter, jag har inte börjat än =( men så gillar jag inte att få jord under naglarna heller. Det bästa med trägård är när man får ligga under ett träd och läsa!

Många kramar mamma

2010-05-06 | 15:19:57
Carina - inspirera

Vilka härliga bilder...

Jag längtar verkligen att komma igång med trädgården...men vart tog våren vägen!? Här är det regn och rusk! Idag har vi bara varit inne och bakat, fikat och suttit framför brasan och drömt om sommaren...

Kramen.

2010-05-08 | 21:03:00
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!