Sällan hemma

I helgen var vi på älskade Öland! Vi fick lära oss att ta ledarskapet över Ziva och hon fick spåra för första gången. På lördagen var vi och plockade Vårmossoner(eller hur det stavas) och tittade på pappas jaktstuga. Där träffade vi farfar mfl. Söndagen fick jag mensvärk av den värre sorten, men Josse tog mig under sina vingar och efter en omgång med elektroimpulser så var jag bättre!

I måndags efter skolan var jag på sommarjobbet och fick information. I tisdags var jag med skolan i Växjö på Noaks Ark och fick lära mig om att prata sex med unga, lära mig mer om HIV och kondomkunskap. Sen bar det av till Halmstad för studiebesök och middag hos mammalediga lärarinnan. Kom hem 00.30. I går efter skolan åkte vi till Växjö och gjorde stan och ikväll ska vi FLU2:or åka ut i skogen och hälsa på FLU1:orna och grilla med dem. De är ju ute och paddlar. På fredag efter skolan ska vi i familjen Haraldsson-Petersson till Ramkvilla för att göra Peters mamma sällskap och på söndag åker jag till Brännö Brygga med klassen och ska lära mig segla optimist och Jigg. Näst torsdag ska vi lära ut det till 28 skolbarn :S

Nästa vecka kommer jag hem torsdag sen kväll, på fredag Ledig (at last) och den helgen ska vi fira Peters far som fyller 70! På måndagen är det aktiviteter med FLU 1 till kl. 02.00 på natten, tidags är det aktiviteter med skolan till 23.00 på kvällen och onsdag därefter tar jag examen :D Har gjort min sista uppgift så drunknar jag inte nästa vecka så får jag ut mitt intyg!! :D   WOOOHOOO!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Håller tummarna för att du inte drunknar:P

2010-05-27 | 20:49:21




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!