Innan jag får klagomål igen :)

Det var ett tag sen jag skrev, jag vet!! Men jag hinner inte med riktigt! Har haft examensarbete, opponering, komplitteringar, letat böcker, grejat här hemma och tagit hand om djur och sambo. Då hinner man inte sitta vid datorn!

Nu är det bara Psykologi, specialvecka, seglarvecka och examen kvar, sen vila i fem veckor! :) Eller jag kan ju hoppas på lite vila! Jag ska till Öland i alla fall! Så får vi se... vill dansa, sola, bada (även om det är kallt), sova lääänge, gå promenader, sjunga och känna att livet är rätt så bra ändå. Och så ska jag ju på möte med stiftet! *hoppas hoppas*

Förutom allt jag innan nämnt så har vi sålt motorcyklen, varit hundvakter och Lillstrumpa har varit här. Vi skulle gått på fredagsfestivalen, men det blev hyrfilm och scones med blåbärssylt stället! Mysigt! Josse säger att jag måste se mer flm och vara lite mer uppdaterad, men jag hinner ju knappt tvätta, när ska jag hinna se film??

I helgen blir det Öland. Nice! Bada bubbelpool, träffa familjen och ha det bra. Alla djuren är avmaskade nu så nu kan vi träffa andra djur igen :)

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mormor

ja ni har fullt opp hoppas på bättre väder o jag håller tummarna för dig kram

2010-05-17 | 11:14:00
Anne

Vadå träffa stiftet? Och Öland till helgen? Ska ni vara hos Tommy o Annette eller tänker ni komma hit oxå?Undrar lite men vi vet inte än om vi ska vara hemma hela helgen, beror bl.a på vädret. Hoppas allt går som du vill....Kramar mamma

2010-05-17 | 18:01:08
Josse

Lillstrumpa tyckte det var mkt mysigt hos storstrumpa ;) Älskar dig kära syster!

2010-05-17 | 18:14:59
Carina - inspirera

Låter som om det är fullt upp hos er också!

Hoppas på lite sol! Vore skönt efter allt det gråa...

Kramen.

2010-05-18 | 21:31:52
http://inspirera.bloggsida.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!