Ny vecka, nya möjligheter

I fredags var det dance battle. Kom mycket folk och alla verkade trivas! Efter att ha jäktat i garderoben i nästan två timmar så gav vi upp, och gick hem. Jag insåg då att jag kunde hinna med sista tåget till Alvesta om jag inte hämtade väskan i Värnhem! Full fart blev det! Men jag hann! Hann tom köpa med mig lite färdkost! Peter blev så glad att jag kom! Bara att få vakna hemma på lördagsmorgonen var värt allt jäkt! I Lördags var vi i Växjö. Ziva sov lugnt i sin bur. När vi kom hem var vi på promenadoch sen var det melodifestivalen. Jag önskade att Timotej, Erik Saade eller Darin skulle komma högt av de som var med. Av alla i årets festival ville jag ju att Crucified Barbara skulle vinna, men de kom ju inte förbi andra chansen! :(

I går var vi i Ramkvilla och firade Annika och Clara. Vi hade med oss en mycket trött Ziva hem sedan.

Nu ska jag gå till busshållsplatsen. Två veckor kvar! Känns både skönt och vemodigt!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anne

Hej stumpan!Skönt att höra att du har det bra och fick vara hemma redan på lördag morgon! Det är mysigt med lördagsmornar eller hur? Hoppas nu att resten av tiden förflyter bra och du flyttat hem till Moheda igen.

Kramar mamma

2010-03-15 | 17:40:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!