Aktiva dagar

Det märks att Peter har fått semester. Nu är det slut på vilan och att ta det lugnt!

Men först: Midsommar
* trevlig lunch med mamma med man, och mammas svägerska med familj
* traditionellt midsommarfirande i Snäckstranden och goda jordgubbsbakelser
* 3x25 årsfest i Kälma :)

  

Dagen efter hälsade vi på far med fru och mormor och morfar. Peter träffade sina vänner i Ekerum, men jag valde att stanna kvar hemma i mammas tomma hus för att se film.

I måndags var jag på intervju (gick bra) och Peter byggde: (ett tak till tunnan) och började gräva...
I går fortsatte han gräva och jag var i Ljungby hos en kompis. När jag kom hem åkte vi till Växjö - stället vi skulle till var stängt... sålde vår bil och köpte en ny :)
Idag har vi klippt gräset och gjort iordning Peters hål som han har grävt:
 
Och kört lite i nya bilen såklart :)

Nu väntar vila och kebab! :D

BILDER FRÅN SKOLAVSLUTNINGEN
Gitarrkursen spelade "Sommarnatt" på scen. Jag sitter längst mot kameran bakom första killen med gitarren.
Hela FLU1 och FLU2
Tre vännerna och Cissie...men Cissie! Vart är du?? :0
Mina underbara utekrukor!

PoK
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carina - inspirera

Ni har ingen brist på sysslor iallafall...fullt ös låter det som!

Vi jobbar denna och nästa vecka...sen så blir det semester för oss också!

Kramen.

2010-06-30 | 22:01:20
http://inspirera.bloggsida.se
Anne

Åhh jag undrade så om det gick bra i måndags? Å vad kul att ni har sålt bilen o äntligen köpt en ny!

Hoppas ni har det kul på msemestern oxå och inte bara massa jobb! Många kramar mamma

2010-07-01 | 05:45:56




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!