Livet leker

I veckan har jag åkt skridskor (gick bra sålänge någon höll i mig), sytt tygkasse (är jättenöjd!!) och lärt mig massage (mmm)

Nu kan ni väl hålla med om att trycket INTE ser ut som en sköldpadda!!! ;)


mmm, massage! Jag och Milad lärde oss massor de tre timmar (!!) vi övade på varandra! Peter är helnöjd att jag nu kan ge lite massage tillbaka :p

Jag har också fått en praktikplats!! :D Är så glad! v. 8 blir det Malmö i fem veckor framåt! :D

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anette

Trycket ser inte alls ut som en sköldpadda!! Jag tycker det är jättefin!! Kan man få beställa en sån kasse? Kram!

2010-01-23 | 18:31:13
Carina - inspirera

Vilken snygg kasse...verkligen Öländsk...

Låter riktigt skönt med massage!

Kramen.

2010-01-23 | 21:37:04
http://inspirera.bloggsida.se
Josse

Malmö i FEM veckor!!! Fusk! Vad är det för ställe som du ska praktisera på då? Fin kasse btw;) kramar

2010-01-24 | 11:05:51
Anne

Vaa snygg den blev! Hur har du tryckt den, det får du lära mig! Kanon att du lärt dig massage, kom snart o hälsa på och ge mig ett prov!

Kramiz

2010-01-25 | 19:53:05




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!