You're to real to touch the sky

Dagarna kryper på...

I helgen åkte jag till MALMÖ. Ella och Mimmi mötte mig på stationen i Värnhem. Mimmi lagade sin underbara ärtröra och vi pratade skit och åt ostbågar hela kvällen. Vi vaknade förhållandevis tidigt på lördagen, Ella var tvungen att åka hem, väldigt tråkigt men så är livet! Hoppas han är bättre nu!! Jag och Mimmi shoppade, gick på Prinsessan och Grodan, Väldigt fin film! Annorlunda att gå på en film med mest barn i publiken...kön till toaletten och till godiset var något jag sällan skådat! Och sen tog det ju en stund att komma ut också, eftersom alla skor och vantar ska lokaliseras och tas på. Men filmen var som sagt underbar!

På kvällen kom det lite folk på förfest och sen gick vi på Distortion på Club Deep. Hårdrock är ju inte riktigt min grej, men jag hade väldigt trevligt ändå! Var bara så sjukt trött!! Ella och Mimmi hade dock rätt! Skumpa is the shit! :p Underbart rus och ingen baksmälla...sen antar jag att min "ett glas alkohol, två glas vatten" gjorde stor skillnad också! På söndagen gick Mimmi upp tidigt för att köa. 7 timmar, 5000 människor...för att hjälpa till!!! Tänk om folk kunde vara lika inne inför sportlovsveckan! :p Jag hängde inte med, och det är jag glad för! Mina fötter och mitt huvud hade inte pallat! Istället sov jag, gick en runda i Värnhem och åt falafel! Och sov igen... :p

Mötte sen Mimmi på stationen (Värnhem) för att lämna hennes kort och nycklar och åka hem.

I måndags var en vanlig dag, tisdag likaså förutom att jag lärde mig vika askar igen. Igår var vi på studiebesök på bårhuset. Kom fram till att jag är lite konstig...kände mig hemma där :p Skadad av familjerelationer och min starka tro antar jag! På kvällen jobbade jag, alltid lika trevligt, även om jag var sååå trött. Ikväll när jag kommer hem ska jag sova en eftermiddagsnap. Måste hinna återhämta mig någon gång. I helgen blir det jobb igen!

That´s it. Hoppas mamma och Kent (mfl.) har det bra i Thailand och solar och vilar upp sig lite extra. Jag är i alla fall så avundsjuk så jag vet inte vad!

PoK 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Får bli champange nästa gång i Skövde tror jag.. Har aldrig varit så bakis som i lördags, fy bubblan! Skönt att höra att du hade en kul helg i malmö. När drar du dit på praktik? Du hinner väl fira min födelsedag:P

2010-02-12 | 18:41:36




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!