Redan ny vecka? :o

Men vad nu? Måndag? Känns som det bara varit en enda lång vardagsvecka... bara söndagen kändes lite helg, då Peter var lite dagen efter och jag hade mensvärk så vi satt nerbäddade under duntäcket i soffan i pyjamas hela dagen, tills jag var tvungen att gå till jobbet... Jag är glad att det bara är var 6.e vecka som jag jobbar en hel helg såhär! Hua...

I lördags var det 30-årsfest i Växjö. Peter blev hämtad av Håkan och de åkte in redan vid fyra för att vara med på middagen innan. Jag gick till jobbet, 21.30 skyndade jag hemåt för att piffa och sen körde jag till Växjö. Kl. tre var vi hemma igen, gissa om jag var trött! Men men, Peter träffar dem så sällan och David ska ju utomlands igen, så lika bra att stanna länge!

Idag har jag sovmorgon, så jag är fortfarande hemma! Skönt att det numera går ett tåg som gör att man kan åka senare. Bara det inte är instält idag, för jag pallar inte få frånvaro! Vill ju spara mina timmar inför våren då jag alldeles säkert kommer att bli förkyld, nu när jag klarat mig så länge :p

I veckan är det projekt som gäller! Sportlovet ska planeras in i det sista... Jag har tagit tyglarna i min grupp, jag som sa att jag inte ville ta något större ansvar eftersom jag har jobbet också... Och nu sitter jag här...ledare för Vaggerydgänget. Inledde med att höja rösten på klasstimmen med ettorna i fredags...pallar inte folk som pratar med varandra när människor försöker berätta viktig information, speciellt inte på en vuxenskola! När jag kommer till skolan idag ska jag ringa skolor och boka möten och jaga Talle, för han är den ända som vet vilken hall vi ska vara i...

På fredag åker jag till MALMÖ! :D Jag, Ella och Mimmi ska leka igen! Längesen! Vi ska troligen gå på bio "prinsessan och grodan" :9 Och på lördag är det party party. Söndag ska vi bara överleva ;)

Skickar en liten tanke till Hanna i Barcelona också! Hoppas du har det super tjejen!

  
 Ofattbart att det är tre år sedan till helgen! Rom <3

PoK

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josse

Jag har världens bästa syster, älskar dig och är otroligt stolt över dig <3 Analyserande som du är anar du säkert en baktanke men jag kan tillkännage att det finns ingen, kände bara att jag behöve lätta mitt järta angående detta;) Ha en underbar vecka och en ännu bättre helg.

Kramar

2010-02-01 | 10:42:59
Jessicaia

Älskar dig också syster yster! :)

2010-02-01 | 12:55:20
Maria

Igår när jag gick och la mig tänkte jag att jag önskade att jag kunde vakna och så poff var det fredag, det gjorde det inte, men nu är vi en dag närmre :) Det kommer bli kalas. Vad kul det var att se lite Rom bilder, det var fina tider. Vi borde åka tillbaka snart tycker jag. Ha det underbart de resterande 3 heldagarna det är till vi möts, för sen är det fredag, JIPPIE!!!! Puss&Kram

2010-02-01 | 21:33:45




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!